Kaupan yleiset ehdot

Yleiset ehdot

T:mi Veera Amnelin 2864326-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Nämä yleiset ehdot ovat voimassa 6.5.2018 alkaen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: veera.amnelin@gmail.com

Puhelin: 0401837312

Postiosoite: Kaurakatu 13 b 10, 20740 turku

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kaupan kotisivuilta lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan tarjoamassa maksupalvelussa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (alv 24%).

Toimitustapa ja -aika

Tilauksia toimitetaan arkipäivisin Postin välityksellä. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli tilauksellasi on kiire, pyydän ottamaan yhteyttä puhelimitse varmistaaksesi käsittelypäivän.

Toimituskulut

Hintoihin lisätään kassalla toimituskulut, jotka määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle (Posti).

Muualta, kuin verkkokaupan kautta tilatut (esim. Facebook) tuotteet tulee maksaa ennakkolaskun mukaisesti ennen toimitusta. Pidättäydyn oikeudesta tuotteiden toimituksesta, kunnes ennakkolasku on maksettu

Posti ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä, tarkistathan antamasi matkapuhelinnumeron oikeaksi. Posti säilyttää paketteja 7 vrk ajan, jonka jälkeen noutamattomat lähetykset palautuvat lähettäjälle.

Noutamattomasta paketista veloitamme toimituskulut.

Maksutavat

Maksutapoina käytämme Checkout-palvelun tarjoamia yleisiä ja turvallisia maksutapoja.  Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat:

-Verkkopankki

-Collectors-lasku

-Collectors-osamaksu

Checkout Finland Oy-maksupalvelun yhteystiedot

Checkout Finland Oy (Y-tunnus 2196606-6)

Sähköposti: asiakaspalvelu@checkout.fi

Puhelin: 0800 552 010 (ma-su 6-23)

Postiosoite: Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere

Vaihto- ja palautusehdot

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Rahat palautetaan heti, kun tuotteet ovat saapuneet takaisin ja todettu samankuntoisiksi kuin lähetettäessä.

Huomioithan, että tatuointilahjakortteja eikä avattuja hygieniatuotteita kuten voiteet, deodorantit ja saippuat ei voi palauttaa eikä vaihtaa.

Asiakas on vastuussa tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun palautuksesta on ilmoitettu.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai ei muuten vastaa tilaustasi, ilmoitathan siitä viimeistään 14 päivän kuluessa. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tilauksen peruuttaminen & reklamaatiot

Voit perua tilauksesi sähköpostitse ennen sen toimitusta.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Vastuunrajoitus

Tmi Veera Amnelin ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensimmäisenä yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.